Aron og Piwo

Om oss

ARON HD- A

PIWO HD-A. CEA-fri. VWD clear







søndag 24. mai 2009

Home alone


Denne helgen har det skjedd litt av hvert for oss alle. Starter med en liten blogg om oss to
stakkarer som har vært hjemme alene. Onsdag dro Yngve, Annelise og Aron på ridestevne til Sandnes. Og gjett om "krapylet" har hevnet seg på mor. Har vært meget aktiv og pøbelfaktene har stått i kø. Han har gjort masse husarbeid og også en god del hagearbeid. Jeg er heldig hvis jeg finner en bukse uten hull. Siden han ikke har hatt Aron til å plage og henge på så har det gått hardt utover mor sine legger. Turene våre ute har tatt svært lang tid for mor stopper hver gang han henger i beinet. Kjedelig, men nødvendig.

Vi har vært på tur i skogen og der er det fint å løpe løs. Rart å gå uten Aron, har ikke vært så langt unna mor sine sko.

Fredagen startet ganske rolig for Piwo og meg. Han måtte være med meg på jobb, og jeg hadde en form for skrekkblandet fryd når det gjaldt det. Men ingen grunn til bekymring.Den lille oppførte seg så eksemplarisk. Det bunnet nok i at han hadde vært svært bilsyk på veien til byen og var rett og slett ikke i form de første timene.

Pia og Piwo fant tonen med en gang. Ikke så værst å gå tur langs veien eller. Masse kjekke hunder å hilse på der.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar